Media Kelantan

Family Day Potrait’s

Puak-Puak Media Kelantan

Puak-Puak Media Kelantan

Mereka-mereka yang sedang makan
Mereka-mereka yang sedang makan
Tengah Tunggu Tetamu Sampai
Tengah Tunggu Tetamu Sampai

 

Ucapan alu-aluan dari Presiden

Ucapan alu-aluan dari Presiden

 

Fathil, Chef dan Hafiz sedang memanggang BBQ

dari kiri: Fathil, Chef dan Hafiz sedang memanggang BBQ

 

Hafiz, Pok Ne dan Zul kembali ke zaman bayi

dari kiri: Hafiz, Pok Ne dan Zul kembali ke zaman bayi

 

Bob dan Shiela - untuk status lanjut, tanya mereka berdua

Bob dan Shiela - untuk status lanjut, tanya mereka berdua

 

Zaki Salleh yang menang setelah tak pernah bertuah

Zaki Salleh yang menang setelah tak pernah bertuah

 

Tenaga Belakang Tabir

Tenaga Belakang Tabir

8 Comments »

  1. KISAH GEMUK MEDIA KELANTAN

    Salam sejahtera. Pertama kali maafkan saya jika cetusan ini mengganggu benak fikiran saudara-saudari dan wartawan yang saya hormati. Saya bukan wartawan, bukan hartawan, jauh sekali jutawan. Saya cuma suka membaca tulisa-tulisan para wartawan macam saudara saudari yang bijak dan cerdik pandai.

    Tetapi jangan pula saudara-saudari terkejut, saya sebenarnya agak mengenali anda semua, wartawan di Kelantan ini tanpa anda mengetahui siapa saya. Yalah, saya tak popular macam anda.

    Bukan nak kata, jauh sekali nak mengata, wartawan-wartawan di Kelantan ni ramai yang gemuk-gemuk.

    Mungkin ramai yang kuat makan daripada bekerja. Gamaknya la… saya cuma meneka. Nak pula hari-raya banyak la open hse kut.

    Saya discribe satu persatu ya.

    Isma – Metro: Hampir tiga tahun di Kelantan, bukan saja gemuk tetapi sudah menampakkan perut yang buncit. Mungkin cuba cover dengan senyuman atau baju yang besar tetapi saiz badan itu semakin terserlah. Jaga la body sikit beb… ni mesti kuar masuk Golok selalu.

    Faizal – B.Harian: Gemuk sebab baru kawin… pinggang dulu saiz 31 sekarang khabarnya dah 39… boleh beli seluar bundle kat wakaf che yeh… ada saiz besar aku rasa.

    Tarmizi – Utusan: Bukan setakat gemuk tapi dah berjangut ciput. Kalau boleh disumpah menjadi seekor kambing, rasanya sudah cukup haul untuk dibuat akikah… Sebab dia semakin gemuk kerana kerja di kampung halaman sendiri: “Gemuk la ko balik kg”.

    Ian mctyre – Star: Semakin gemuk kerana putus cinta. Opsss… terlepas cakap pulak mulut I… Mengikut kisahnya, kerana kecewa dengan percintaan itu, dia makan tak henti-henti.

    Bidi – Bernama: Tak ada dalam gambar ini kerana tak boleh dah nak masuk dah rasanya. Emm… dia ni pun semakin gemuk sebab pukul 12 tgh hari saja asyik balik rumah. Alasan nak ambik anak sekolah tapi mungkin juga membuta sekejap. Itulah yang menambahkan berat badan.

    Rosni Masri – Utusan (Jurufoto): Kalau dibiarkan selama 10 tahun di Kelantan akan gemuk macam adibah noor. Mamat ini semakin gemuk kerana tempoh perkhidmatannya di Kelantan sudah lebih dari yang sepatutnya. Berulang alik dari Kota Bharu ke Kuala “Kerai” dengan motor buruk untuk jimatkan minyak tetapi claim macam naik kereta: “Gemuk la ko kalau macam tue selalu.” Tapi sayang kereta pernah hilang gara-gara duit YB kelantan …. kwang… kwang… kwang…

    Yang tak gemuk-gemuk!

    Azran – Utusan: Tak gemuk tapi naik sikit badan kerana dah belajar makan nasi pagi-pagi sejak dok kelantan. Aku tau lau hang dok kedah makan roti canai ja.

    Cik Pah – Bernama: Tak gemuk-gemuk kerana sering dihimpit oleh orang gemuk… Auw… tak kuasa you… heee.

    Comment by Kwong2 — October 14, 2008 @ 8:34 am

  2. alamak..ada orang luar lebih mengenali media kelantan..

    Comment by mediakelantan — October 14, 2008 @ 10:13 am

  3. nasib baik ukuran badan aku macam brad pitt dalam filem TROY

    Comment by wanfai — October 20, 2008 @ 10:26 am

  4. hello…….. ukuran tetek akak dh 32b taw sejak makan jamu mok som lubok bayak…kakkaka……

    Comment by k@k beLL@ — October 21, 2008 @ 10:22 am

  5. yg lagi cantekkkk bdn hafiz laa…mcm maner la dia jaga yerrrr…

    Comment by erina — October 22, 2008 @ 3:43 am

  6. badan erina pun cantekkk jugakkk….

    Comment by wanfai — October 22, 2008 @ 7:04 am

  7. yg si apis dan pok ne tu x puas lg ker isap puting?

    Comment by mr bal — October 26, 2008 @ 9:51 am

  8. tanyer si fathil dia skang isap aper..

    Comment by dewa 20 — October 27, 2008 @ 8:10 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: