Media Kelantan

January 24, 2009

Reporter Buang Tebiat

Filed under: Candid Camera — mediakelantan @ 10:43 am

23012009019

Ada juga gang media kelantan yang buang tebiat buat benda pelik-pelik..bila ditegah, masing-masing berdegil..tak dengar kata..

23012009018

ada ke masing-masing nak Mat Rempit…nak ‘racing’ kat Jalan Sultan Yahya Petra..join budak-budak yang biasa ‘main’ kat situ…

23012009017

ish..ish..ishh..sah buang tebiat..

klt000017794

dah pesan, tak nak dengar..kan dah kantoi..sendiri mau ingat lah

5 Comments »

  1. apesal lama sgt nk update blog ni ar..bz sgt ker…
    dhla kl ada yg bru pon psl futsal jer..
    bsan ah…

    Comment by rnaa — January 25, 2009 @ 8:41 am

  2. Apesal fathil tu haaa….pinggang dierr ramping btulll…..apa pun aku suka fathil sebab dier pernah masak utk aku…sedap plak tuhh!!!

    Comment by Zackk — January 28, 2009 @ 3:57 am

  3. apapun pic pose ramai2 tuh paling gempak mesti junjun..cam raper sabah sesat..hehehe..jgn maroh rod

    Comment by dewa20 — January 29, 2009 @ 12:45 pm

  4. abg admin xjoin sama ker,,,kalu ada c2 abg admin yg kena bawa balai polis dulu sbb xckp umur lg,,,macam budak2 sekolah,,,hehehhe..

    Comment by CikguR — February 1, 2009 @ 3:05 am

  5. dale rama2 gak,,kakbell hok napo semak sekali jah,,,

    Comment by CikguR — February 7, 2009 @ 1:37 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: