Media Kelantan

October 26, 2008

Jamuan Raya Kumpulan Wartawan Kelantan (KAWAN)

Filed under: Pengumuman — mediakelantan @ 7:19 am
Contoh pakaian untuk majlis Raya Kawan nanti

Contoh pakaian untuk majlis Raya Kawan nanti (Gambar Hiasan)

Adalah dengan ini, dengan senang hati..berbesar hati..mengumumkan..Kumpulan Wartawan Kelantan (KAWAN) akan mengadakan jamun raya untuk semua rakan media di negeri ini.

Tarikh: 31 Oktober 2008

Tempat: Perdana Resort, Pantai Cahaya Bulan (sila rujuk peta negeri bagi siapa yang tak tahu)

Pukul: 8.00 – 10.00 malam

Kedatangan: Dialu-alukan dan diwajibkan kepada semua pengamal media

Pakaian: Baju Melayu bagi kaum lelaki dan Baju kurung (tak kira apa jenis) untuk kaum wanita.

Minta kerjasama semua rakan rakan-rakan media bersama keluarga supaya berpakaian seperti yang dituntut bagi memeriahkan suasana pada malam itu nanti

sekian maklum

18 Comments »

  1. haihaihai…saudara editor yang arif…. jemputan itu untuk semua pengamal media pelbagai kaum ke apa? pasal ada sikit kelirulah apabila hanya dua jenis pakaian yang `diluluskan’ untuk jamuan tersebut, nampak macam tak ajak rakan dari media Cina.
    Satu lagi, perkataan KAUM hanya digunakan untuk kaum Cina, India, Melayu dan sebagainya. Lelaki dan wanita bukan kategori KAUM, sila pakai golongan, kalangan atau sebagainya. Wasalam…hehehe…sekadar membetulkan yang bengkok……..

    Comment by Mat Fang — October 26, 2008 @ 9:07 am

  2. semua dijemput hadir…terima kasih

    Comment by mediakelantan — October 26, 2008 @ 9:26 am

  3. seluar baju melayu aku dah ketat la… so aku pakai baju melayu dengan seluar jeans je la yea…

    Comment by wanfai — October 26, 2008 @ 5:11 pm

  4. tak sesuai la gambar hiasan itu..dah jd macam ikan hiasan la plak….

    Comment by ismaNEVES — October 26, 2008 @ 7:12 pm

  5. mat fang gapo hok bengkok…mu gi la sewo baju melayu…itu pun susoh ko?

    Comment by ismaNEVES — October 26, 2008 @ 7:14 pm

  6. Entah mat pang nih….gi sewo baju tuh..sikit2 bengkokkk…tak dernyer lurus…

    Comment by Peminat mat fang — October 27, 2008 @ 6:40 am

  7. kalu nk meriah pakai la elok2..br nampak rayo..jeans ngan baju melayu cam rock kangkang pulakla wanfai..baik pakai kain jerr..satu lg gmbr model yg diletakkan tu kurang komersial laa..tp bolehlaah. haaa..kpd mat fang..pakai je kain. abis crite

    Comment by dewa 20 — October 27, 2008 @ 8:02 am

  8. kene bayar ko free tu? x oyatpung

    Comment by mcsue — October 27, 2008 @ 9:41 am

  9. semua gambar tu dh tinggal kenangan…….

    Comment by pencinta wanita — October 28, 2008 @ 3:52 am

  10. amboi, sedak dok pakat gode ambo. Tuh, isma, peminat Mat fang nge dewa memang kaki dengki, dulu dia pakat pinjam baju melayu ambo, pah ke loni tok cekak nok ata, takpolah, kiro sedekoh.
    hok ambo kene dale banyok2 komen, tuh mcsue hok paling bernas, keno RM koh kalu ke majlis. Bakpo puok demo tok jawak nyoh……

    Comment by Mat Fang — October 28, 2008 @ 7:08 am

  11. yang baju kurung oren tu…baik punyeeeeeeeeee

    Comment by ismaNEVES — October 28, 2008 @ 7:44 am

  12. ABANG ADMIN, BILA NAK POSTING GAMBAR FUTSAL SEMALAM… MENTANG2 LA TEAM ABANG ADMIN KALAH, TAKKAN TAK NAK LETAK GAMBAR KOT??? BENCILAH MARSHA KALAU MACAM NI…

    Comment by marsha-milan-londoh — October 28, 2008 @ 9:16 am

  13. betul tu marsha… i pun dah naik bosan dengan sikap abang admin yg berat sebelah… anyway, tahniah la abang wanfai atas prestasi cemerlang walaupun tak menjaringkan gol… tahniah juga buat abang ismaNEVES yang jaring gol cantekkk…

    Comment by EKIN TUNANG MAWI — October 28, 2008 @ 9:20 am

  14. wanfai, reporter kat Kelantan tak tau ke ko pernah main dengan team Malaysia?? ko tak cerita kat diorang ke??

    Comment by Shukor Adan (Kapten Malaysia) — October 28, 2008 @ 10:08 am

  15. i pun tak sabar nak lihat gambar kehebatan ismaNEVES….i admire tul kat dia…dah la jd penjaring terbanyak

    Comment by RozitaCHEwan — October 28, 2008 @ 11:26 am

  16. kalu ore tok sebut makno dio takdok le tu……….

    Comment by ismaNEVES — October 28, 2008 @ 11:40 am

  17. mc sue..kalu nok bayar apa masalahnyerr…setakat ratus ratus tu bg mc sue mungkin biasa jerr boleh buwi bg memeriahkan lagi jamuen tu..ye tak!! Tak pon bagi ayam ratus ratus ekor pun ok gak!!! Tok gitu mc sue

    Comment by pencinta wanita — October 29, 2008 @ 1:35 am

  18. Ye ye jamu hari raya…. Ya Salam….

    Comment by Fauzi — July 29, 2009 @ 4:20 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: