Media Kelantan

October 22, 2008

Satu hari di ladang getah

Filed under: Santai/Cuci Mata — mediakelantan @ 5:26 am

” Kau nak g asigment ke, nak buat catwalk,” ..antara ayat pedas telinga yang didengari oleh seorang rakan kita apabila dihubungi oleh bos KL ketika membuat liputan kes ini…

Simpati dengan geng-geng kita masa buat kerja ni..kena naik bukit tegak..Tengok jela gambar ni..malas nak kata apa-apa..

14 Comments »

  1. mama diva Hajjah Bella Abiegiel Wecnhler tetap menajdi tumpuan ditempat kejadian sepasang suami isteri dibunuh kejam…..Kampung Sungai Peria, Bukit Chengal-Kuala Krai berjaya ditawan……kakkakakak

    Comment by k@k beLL@ — October 22, 2008 @ 6:52 am

  2. satu lagi posting yg berat sebelah…

    Comment by wanfai — October 22, 2008 @ 7:00 am

  3. kepada wanfai…semua posting adalah pertimbangan administrator..mohon kefahaman anda..

    Comment by mediakelantan — October 22, 2008 @ 8:16 am

  4. alah wanfai…..jealouslah tu si administrator takleatk pic dia……akak kan GLAM…kene lah bagi publisiti sikit….kakakakka

    Comment by k@k beLL@ — October 22, 2008 @ 8:35 am

  5. aku mencadangkan supaya satu kesatuan dewa ditubuhkan… untuk menyerang anasir-anasir yang menganggu gugat Man United seperti wanfai n tapir blues..
    apa-apa hal posting nie memang tak layak.. apa jadahnya duduk kat kebung getah… n gambar kak bel besar-besar

    Comment by dewa78 — October 22, 2008 @ 11:10 am

  6. aku bersetuju dengan dewa78… harap abang admin ambil perhatian…

    Comment by wanfai — October 22, 2008 @ 11:23 am

  7. aku lg tak paham apa pekdahnya ada gambar dila lam utan getah tu…kena ada panel pemilihan gambar laaa sbelum masuk blog ni.

    Comment by peminat ber — October 22, 2008 @ 2:16 pm

  8. mana adii bang gambar ana nawi tak de kat sini…ni nak marah ni…

    Comment by peminat ana nawi — October 22, 2008 @ 11:43 pm

  9. aku rasa abang admin sudah kena bayar dengan dengan kak bel n kawan-kawan yg lain… jangan biarkan kawan dipenuhi dengan politik wang… muahahaha

    Comment by antu_gigi — October 23, 2008 @ 1:59 am

  10. kakkakak… tergelak baca komen korunk semua ni…

    to:
    wanfai: ” ingat semasa anda mula datang kelantan dulu pakai sleuar saiz 30 kan, so skunk dh meningkat kepada saiz 39….. Patutlah abg administrator tak letak gambar u….

    dewa78 : buat apa nak tubuhkan persatuan dewa-dewa ni…hang semayang sbersujud di sejadah ker, bakar colok………..

    peminat ber : tak yah ade panel….kalau ade panel sekali pun, pic u terdahulu di reject daripada tersenarai…..

    so, redhalajh semua yang akak ni memang CHANTEK!!!!!!!

    Comment by k@k beLL@ — October 23, 2008 @ 3:56 am

  11. Kesinambungan blog ini harus diteruskan..bermakna setiap hari perlu ada update..administrator mendapat mandat sepenuhnya daripada Presiden Kawan untuk memastikan tugas itu disempurnakan..terima kasih

    Comment by mediakelantan — October 23, 2008 @ 4:58 am

  12. Mamat yang baring tu dlm hutan pun buat mcm umah sendiri…hhuhuhuh

    Comment by Wires Kelantan — October 23, 2008 @ 6:08 am

  13. apa pun aku sokong ana nawi lah..ala rilek la kak bell…lu punya posing maut abis lah. Tapi lu tak bleh lawan ana nawi punye posing lah..memang maut punyer!

    Comment by peminat ana nawi — October 23, 2008 @ 1:56 pm

  14. dila..ko tak yah la buat2 bercakap telipon. dalam hutan tu bukan ade line pun…

    Comment by Sinuzula — October 27, 2008 @ 8:17 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: