Media Kelantan

September 11, 2008

Berbuka Puasa Media Kelantan

Filed under: Aktiviti kawan — mediakelantan @ 3:34 am
Gambar ihsan Hafiz Johari
Antara yang hadir..nampak juga Presiden Kawan

Antara yang hadir..nampak juga Presiden Kawan

Geng-geng yang tak sabar nak berbuka

Geng-geng yang tak sabar nak berbuka

Gang-gang 'Emas'

Gang-gang 'Emas'

Gang-Gang 'Segar'

Gang-Gang 'Segar'

Masing-masing melepaskan gian seharian

Masing-masing melepaskan gian seharian

Mungkinkah Fizi beralih angin ke akhbar itu..Wan Faizal pula naik berang

Mungkinkah Fizi beralih angin ke akhbar itu..Wan Faizal pula naik berang

6 Comments »

  1. cis! Tak de satu pun yg hensem melainkan…he he…(lu fikir sendiri lah)..

    Comment by zackkk — September 13, 2008 @ 9:27 am

  2. syukur, kawan dapat menjayakan majlis yang dikira hebat juga. Tak sangka sambutan di luar jangkaan. Lain kali jemputlah artis, lagi meriah. Buat le kat kedai pak lah dekat nstp, sure penuh punye.
    Lepas ni ade ke lagi majlis dari kawan contohnya sambutan pra raye?

    Comment by krull — September 14, 2008 @ 1:58 am

  3. alah..banyak2 yg datang tu pun bukannya pose..macam budak tu..budak tu..eh tak nampak ke?..

    Comment by zackkk — September 14, 2008 @ 6:40 am

  4. lepas ni artis dia kite jemput zaidi buluh perindu, tak pun kajol..ish! Aku minat tul kat artis tu! Kita jemput utk majlis pra raye mcm si krull ckp tu.

    Comment by zackkk — September 14, 2008 @ 6:43 am

  5. Woii wanfai….tumbuk je si fizi tuhh….

    Comment by Zackkk — September 17, 2008 @ 7:35 am

  6. cadangan dan komen yang membina..terima kasih semua

    Comment by mediakelantan — September 18, 2008 @ 9:05 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: